زرماکارون مرکز برتر تحقیق و توسعه صنعت کشور شد اخبار

 همزمان با برگزاری چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت شرکت صنعتی زرماکارون به واسطه تاکید مستمر بر پژوهش های علمی و کاربردی در راستای حفظ و ارتقاء دائمی سطح تولیدات سلامت محور خود در طی سالیان متمادی، بعنوان مرکز برتر تحقیق و توسعه صنعت کشور معرفی و لوح و تندیس ویژه آن را از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

براساس این گزارش، شرکت صنعتی زرماکارون که به عنوان بزرگترین تولیدکننده و صادر کننده  ممتاز ملی شناخته می شود، همواره با تصریح بر نقش موثر پژوهش، بنیان تمامی امور تولیدی و صنعتی خود را بر زیرساخت فعالیت های علمی و تحقیقاتی استوار نموده است و در این راستا ضمن فراهم آوری سطح برتر کیفی تولیدات خود، با ورود بر عرصه های نوین محصولات سلامت محور، با ارائه نسل جدید ماکارونی در کشور، یکی از حامیان حقوق مصرف کننده نیز شناخته می شود.

در لوح ویژه مرکز برتر تحقیق و توسعه صنعت کشور اهدایی به این برند معتبر ملی و بین المللی آمده است:« پژوهندگان عرصه های مختلف علمی  بستر سازان پیشبرد و گسترش دانش بشری اند، پیشینه غنی علمی و فرهنگی ایران اسلامی و ..... تلاش و پشتکار خستگی ناپذیر انسان هایی خردمند و دانش پژوهشی است که نهال علم و عمل را توا مان در مهد میهن عزیزمان پرورانده اند.»

گروه
منبع
تاریخ ارسال ۱۳۹۳/۹/۲۶
انجمن صنفی کارفرمایی صنعت ماکارونی استان البرز
Alborz Pasta Industry Association http://www.alpia.ir